Program
17 lutego 2025 r. w Warszawie odbędzie się II edycja Konferencji i Warsztaty KOSMETYKI DZIŚ I JUTRO dedykowanych dla przemysłu kosmetycznego.
Głównymi adresatami wydarzenia są osoby, które zajmują się działaniami badawczo-rozwojowymi, technologowie, specjaliści działu marketingu i sprzedaży oraz kadra zarządzająca firm branży kosmetycznej.
Wydarzenie to podzielone będzie na sekcję wykładów oraz sekcję warsztatów.
Program sekcji wykładów [ sala A ]
09:45 Rejestracja
10:00 Przywitanie gości i wstęp do konferencji
10:15 Optymalizacja procesu wytwarzania kosmetyków – od pomysłu do sprzedaży
Sebastian Tatarek - Doradca i ekspert branży Beauty & Health w COSMED Consulting
11:00 Skuteczne narzędzia w laboratorium - formulacja i kontrola jakości produktów
Kinga Klepacka – Specjalistka ds. projektów związanych z wyposażaniem laboratoriów,
kontroli jakości oraz badań i rozwoju (R&D) firm kosmetycznych i farmaceutycznych w IKA Poland
11:45 Jak strategiczne planowanie ochrony znaku towarowego i wzoru przemysłowego może wspierać Twój biznes
Arletta Miciukiewicz-Dutt - Rzecznik patentowy z kancelarii JWP
12:30 Cena piękna? Jak monitoring digital shelf zwiększa sprzedaż w e-commerce?
Miłosz Nowakowski - Dyrektor sprzedaży w Brandly360, praktyk e-commerce
13:15 Przerwa lunchowa
14:00 Usługi fulfillmentowe, czyli optymalizacja magazynowania i realizacji zamówień
Andrzej Mrugała – Doradca biznesowy i ekspert w PRO-LOGIS
( wcześniej pracował na stanowisku dyrektorskim w IKEA oraz EMPiK )
14:45 Opakowania a środowisko i konsumenci - nowe przepisy
Ewa Badowska-Domagała - Radca prawny w JWP Legal, od 20 lat zajmuje się m. in. prawem ochrony środowiska
15:15 Panel dyskusyjny
Produkcja, dystrybucja, sprzedaż - a co na to wszystko konsument.
Jaką odgrywa on rolę w tym procesie?
16:00 Raport specjalny konferencji
Prezentacja wyników raportu zleconego na potrzeby konferencji tj:
„Charakterystyka polskiej branży kosmetycznej – Kosmetyki dziś i jutro”
16:20 Zakończenie konferencji
Sekcja warsztatów [ sala B ]
W sekcji tej będzie można na żywo zobaczyć rozwiązania dedykowane m. in.:
- dla laboratorium;
- narzędzia wspierające monitoring cen i sprzedaży;
- czy poznać obszary optymalizacji własnych zasobów w pionie magazynowania i dystrybucji.